شرح وظایف معاون کتابخانه
- کنترل و نظارت برکم و کیف امور جاری کتابخانه
- ایجاد هماهنگی های لازم بین بخش های مختلف کتابخانه و کارکنان
- ارائه راهنمایی های اداری و تخصصی لازم به کارکنان کتابخانه در مواقع ضروری
- کنترل حضور و غیاب و امور مرخصی پرسنل
- نظارت و کنترل بر انجام قراردادهای کتابخانه با خارج از دانشگاه
- نظارت و کنترل بر اقلام ورودی و خروجی کتابخانه
- ارائه مشورت به ریاست کتابخانه جهت اداره کتابخانه و سیاست های کلی کتابخانه
- رفع مسائل و مشکلات احتمالی کتابخانه و انعکاس آن به مسئولین
- نظارت بر حسن انجام کار کلیه خدمات کتابخانه و ارائه راهنمائی در مواقع لازم و ضروری
- انجام مکاتبات داخلی و پیگیری امور روزانه کتابخانه
- جوابگویی به مراجعین خارج از دانشگاه جهت استفاده از منابع کتابخانه
- برنامه ریزی و نظارت بر اجرای تورهای دانشجویی و غیره از کتابخانه
- برنامه ریزی جلسات مجمع عمومی و شورای سیاستگذاری و شرکت در آن
- تهیه سند هزینه های جاری و ارسال به امور مالی
- پرداخت هزینه های جاری از تنخواه و تسویه حساب تنخواه در انتهای سال مالی